keskiviikko 15. syyskuuta 2010

Pässin pökkimät

Kuten jo aikaisemmin taisin mainita, niin innostuin neulomaan sukat sukkiskampanjaan. Kynnys aloittamiseen oli matala, kun Susun lankakauppa sponsoroi langat. Lopputuloksena on harmaat miesten perussukat.


Näitä sukkia kuvatessani, minulle tuli mieleen harmaa pässini, joka ihan hyvin olisi voinut olla näiden sukkien villan alkulähteenä. Väri ainakin on prikulleen sama.


No, tältä oliolta ei kyllä kannata villoja keriä, sillä voi olla, että uutta ei tule tilalle! Niinpä olikin parempi käyttää norjalaista villa/nylon/akryyli-sekoitusta. Lanka on aika karheaa ja minulla sormet kipeytyivät tällä langalla neulottaessa. Ehkäpä minun sormeni ovat tottuneet viime aikoina liian hienoihin lankoihin. Sukista tuli kuitenkin kivat.

PERUSSUKAT
Puikot: 3,5 mm
Lanka: Gjestal Raggegarn 115g

Tänään minua ilahdutti: Postilaatikkoon oli tungettu iso paketti Saksasta. Luulin jo, että se on kadonnut matkalla, koska saapuminen kesti niin kauan. Esittelen myöhemmin laatikon sisällön.

1 kommentti:

  1. Kiitos, että olet mukana tukemassa Sukkiskamppista! Juu toi lanka on aika krouvia, mutta kestäviä ja lämpimiä sukkia siitä tulee. Mä taas illalla laitoin valmistuneet sukat etikkakylpyyn ja nyt ne on mukavan pehmeät...

    VastaaPoista