lauantai 26. elokuuta 2023

Curling Mist Shawl

 

CURLING MIST SHAWL
Lanka: Novita Luxus Alpaca 239g
Puikot: 4mm
Ohje: Curling Mist Shawl by Helen Stewart



Tänä kesänä tein jotain todella poikkeuksellista; olin kaksi kertaa ulkomailla! Kummallekin reissulle tarvitsin matkaneuleen ja kuten tunnettua on, niin huivi on juuri sopiva tähän tarkoitukseen. Taas kerran suunnittelijaksi valikoitui Helen Stewart.


Langaksi valitsin Novitan Luxus Alpacan, jonka olen ostanut 14 vuotta sitten! Lanka on 100% alpakkaa ja se on nimensä mukaisesti varsin ylellistä.


Huiviin on neulottu monta ihanaa lomamuistoa. Neuleissa on tosiaan se hauska ominaisuus, että niitä käyttäessä muistiin palautuu paikat, joissa ne on neulottu. Samoin on helppo palauttaa mieleen asioita, joita on ajatellut neulomisen aikana.


Vaikka minulla on hurjasti huiveja, niin tällaista isohkoa valkoista huivia minulla ei entuudestaan ole. 

Tänään minua ilahdutti: Lomailimme Italiassa Gardajärvellä ja hotellin uima-altaalla oli ihana neuloa. Maisemat olivat uskomattoman kauniita.

4 kommenttia:

  1. Helen Stewart on kyllä oikea huivimestari. Ihanan kaunis malli ja yksivärinen lanka sopii siihen loistavasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yksiväristä ei ole niin hauska neuloa, mutta hyvin käytännöllinenhän tällainen huivi on.

      Poista
  2. Kaunis huivi ja maisematkin hienot! Täytyypä tutustua Stewartin huiveihin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä ehdottomasti näitä Helenin huiveja.

      Poista