sunnuntai 15. syyskuuta 2019

Joulu jo mielessä

JOULUSUKAT
Lanka: Regia Pairfect Arne&Carlos 79g
Puikot: 2.25mm
Keväällä ostin Turun kädentaitomessuilta jouluista sukkalankaa. Tosin värin (9136) nimi on Garden, joten kyseessä ei sittenkään taida olla joululanka...


Olen aina tykännyt Arnen&Carloksen värityksistä. Tässä langassa tykkään erityisen paljon tuosta tummanvihreästä väristä.


Pairfect-lankojen ideana on, että yhdestä kerästä saa neulottua vaivattomasti täysin identtiset sukat. Tosin minulla on myös toisenlaisia kokemuksia. Tällä kertaa kaikki sujui kuitenkin hyvin.


Ainut miinuspuoli näissä sukissa on se, että kärkeen tuli mielestäni liian leveä vihreä osio. Tällaista ilmiötä ei tosin tulisi, jos jalan koko olisi pienempi. Minun kokoni on 40.

Tänään minua ilahdutti: Kuulin, että tänään on tasan 100 päivää jouluun. Minä olen siis hyvin valmistaunut, kun joulusukat ovat jo kaapissa odottelemassa!

2 kommenttia: