torstai 1. elokuuta 2019

Gardengate

GARDENGATE
Lanka: Aara Lempi yht. 235g
Puikot: 3.25, 3.75 ja 4mm
Ohje: Gardengate by Jeanifer Steingass

Juuri ennen Jyväskylän festareita voitin Instagramissa kilpailun, jonka palkintona oli Jennifer Steingassin uusi ohje nimeltä Gardengate. Olen aikaisemminkin ihaillut Jenniferin kauniita kaarrokeneulepaitoja ja nyt minulla oli hyvä syy tehdä vihdoinkin oma.


Festareilla esiteltiin lankauutuus nimeltä Aara. Meninkin heti porttien auettua suoraan ILO:n kojulle katsomaan näitä uutukaisia. Kaikki värit olivat kauniita, mutta tämä keltaisen (Säde) ja sinisen (Luoto) yhdistelmä kiinnosti eniten.


Kirjoneuleita en ole aiemmin paljon tehnyt, sillä jotenkin onnistun sekoilemaan lankojen kanssa. Festareilta löytyi ratkaisu tähänkin ongelmaan. Ostin nimittäin lankapiian (hopeinen sormus, jolla langat saa pysymään järjestyksessä). Sen avulla tämä pusero valmistuikin todella nopeasti. Itse asiassa kirjoneulontaan tuli ihan himo ja nyt minulla onkin jo toinen kirjoneulepaita puikoilla.


Puserosta tuli aivan ihana; tykkään tuosta kuviosta ja erityisen ihastunut olen Aara-langan väreihin.


Tänään minua ilahdutti: Olen laittanut Instagramiin kaksi kuvaa tästä puserosta ja ensimmäinen kuva on saanut jo 400 tykkäystä. Se on enemmän kuin mikään muu lataamistani kuvista.

9 kommenttia:

  1. Upea pusero! Onko todella, että ihan ensimmäinen kirjoneulepusero? Olet taitava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Olen aiemmin tehnyt pari puseroa, joissa oli kirjoneuletta, mutta sitä oli paljon vähemmän kuin tässä.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos! Olen itsekin todella tyytyväinen tähän puseroon.

      Poista
  3. Kaunis pusero upeissa väreissä.

    VastaaPoista
  4. Upea pusero aivan ihanissa väreissä.

    VastaaPoista
  5. Kaunis, hieno väritys ja varmasti innostava neuloa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sain todellisen kipinän kirjoneuleisiin tämän puseron ansiosta.

      Poista