maanantai 2. heinäkuuta 2018

Pellavahuivi Linosta

Instagramista bongasin Kettu Knitsin kalin, jossa neulotaan yksinkertainen kolmiohuivi pellavalangasta.

LINO PELLAVAHUIVI
Lanka: Katia Lino 174g
Puikot: 5.5mm

Mulla on ollut kauan varastossa Katian Lino-lankaa sekä vihreänä että ruskeana. Valitsin huiviin oliivinvihreän, koska sitä minulla oli enemmän.



Ruskeasta olen aiemminkin tehnyt huivin. Silloin ohjeena oli Heidi Alanderin Kaihola. Vihreästäkin olen neulonut tunikan, mutta sen olen jo heittänyt menemään, koska en tykännytkään lopputuloksesta. 



Pellavalangan kiilto on kaunis, mutta valitettavasti kaikki pienetkin virheet neuloksessa näkyvät ärsyttävän hyvin.


Huivista tuli mukavan iso, joten uskon, että huivi pääsee viimeistään syksymmällä käyttöön. 



Tänään minua ilahdutti: Jyväskylän neulefestareihin ei ole enää kuin kolme yötä! Itse olen paikalla perjantaista sunnuntaihin. 

1 kommentti: