perjantai 29. heinäkuuta 2011

Arvontavoitto

Heräsin tänään melko reippaasti, sillä minulla oli ehdottoman tärkeää asiaa postiin. Sinne oli nimittäin saapunut mun arvontavoittoni Kättentöitä-blogista. Ja katsokaapas millainen palkinto!


Mulla on todella paljon käsityökirjoja, mutta juuri tuo kirja puuttui kirjahyllystäni. Langatkin ovat minulle uusia tuttavuuksia. Mikrokuituliinaa tarvitaan aina, vaikka näillä helteillä siivoominen ei oikein innostakaan. Takana oleva söpö kärpässienirivistö on tuikkuja varten. Sen aion ehdottomasti viedä mökille!
Kiitos vielä kerran Jaananlle upeasta palkinnosta!

Tänään minua ilahdutti: Tietysti Jaanan paketti oli päivän kohokohta. Sen lisäksi minua ilahduttaa se, että löysin eilen kanttarelleja meidän omalta mökkitontilta. Keittiöstä tulee nyt ihana sienikastikkeen tuoksu ja nyt vaan odottelen "Syömään!"-kutsua. Myös mustikoita sain poimittua eilen puoli ämpärillistä.

4 kommenttia: