torstai 6. syyskuuta 2012

Syyskuun satoa

Koko kesän mulla oli puikoilla nämä sukat, mutta vasta syyskuun alussa sain ne valmiiksi:

KESÄSUKAT
Lanka: Schoeller&Stahl Fortissima Mexiko Cotton Stretch 68g
Puikot: 3mm
Ohje: perussukka (3o 1n)
Lanka on mukavaa puuvillan ja villan sekoitusta. Olen tehnyt aikaisemmin samanlaiset sukat punaisesta langasta ja ne on mun ehdottomat suosikkisukat. Unisukkinakin ne ovat mainiot.


Vaikka sukat ovatkin ihan perussukat, niin innostuin kuvaamaan niitä enemmänkin viikonloppuna mökillä. Tässä lisää kuvaussatoa:




Mistähän se muuten johtuu, että mökillä kuvaaminen inspiroi paljon enemmän kuin kotona? Ehkäpä siellä on kaikenkaikkiaan rentoutuneempi olotila ja silloin harrastuksille on enemmän aikaa.


Päivän kirjavinkki: Potensgivarna, Karin Brunk Holmqvist


Kirja on ilmestynyt myös suomeksi nimellä "Pieni potenssipuoti". Nimi ei ole kovin houkutteleva, mutta kirja kannattaa lukea, jos kaipaa lämminhenkistä, hauskaa luettavaa. Aion ehdottomasti hankkia tämän kirjailijan muitakin teoksia luettavakseni.

Tänään minua ilahdutti: Tänään oli kiva tulla kotiin, koska postilaatikossa odotti pieni paketti. Minä olin nimittäin se onnekas, joka onnistui bongaamaan tasaluvun Silmukat ristissä -blogista.


Patalaput ovat kertakaikkisen upeat ja pääsevät heti koristamaan mun keittiötä. 

8 kommenttia:

  1. Kauniinväriset sukat! Kyllä niitä kelpaakin kuvata!

    VastaaPoista
  2. Sukat ovat kauniit, ja tuo isoäidinneliöillä tehty peitto istuu mökkimiljööseen tosi hyvin.

    VastaaPoista
  3. Ihanan väriset. Ja kivahan se on välistä kuvata enemmänkin, ulkona varsinkin on kiva leikkiä. =)

    VastaaPoista
  4. Ihanat!
    Kaunis pinta tuosta 3 o, 1 n systeemistä.
    Saanko lainata omiin sukkiini?

    VastaaPoista
  5. Kivoja kuvia olet sukista ottanut. Ja onhan ne sukatkin hienot.

    VastaaPoista