keskiviikko 29. elokuuta 2012

Lankapaketin voittaa...

Nyt kyllä melkein pyörryttää! Syynä on se, että lanka-arvontaan tuli määräaikaan mennessä 109 kommenttia! Aivan uskomaton määrä. Suurkiitokset kaikille osallistujille. Toivottavasti käytte kurkkaamassa blogiani myös jatkossa.

Tässä arvonnassa oli mahdollista osallistua 1-3 arvalla. Jokainen osallistuja sai arpanumeron/arpanumeroita tähän tyyliin:


Seuraavaksi otettiin käyttöön satunnaislukugeneraattori, johon syötin numerot 1-173. Tulokseksi tuli 56 eli voittaja on puikkotiikeri, joka kirjoitti kommentissaan näin:


Kahdella arvalla osallistun.
Nuo punaiset floricathan suorastaan kerjää päästä joululahjaisiksi neuleiksi. :)
puikkotiikeri (rav.)

Onneksi olkoon! Ilmoittele yhteystietosi sivupalkista löytyvään sähköpostiosoitteeseen, niin laitan langat tulemaan mahdollisimman nopeasti. Hauska nähdä, millaisia joululahjaneuleita saat näistä langoista tehtyä.

Päivän kirjavinkki: Minun suomalainen vaimoni, Wolfram Eilenberger


Täytyy tunnustaa, että minä kuulun niihin suomalaisiin, joiden mielestä on kiva kuulla, mitä muiden maiden kansalaiset meistä ajattelevat. Ehkä tämä johtuu uteliaisuudesta ja toisaalta taas siitä, että moneen asiaan suhtautuu ihan eri tavalla, kun ne näkee ulkopuolisen silmin. Kirjassa berliiniläinen Eilenberger tekee humoristisia huomioita meidän suomalaisten elämästä. Samalla se on rakkaudentunnustus hänen suomalaiselle vaimolleen.

Tänään minua ilahdutti: Koiran omistajana minun tulee käveltyä aika paljon viikon aikana. Ihan uutta puhtia liikkumiseen olen saanut uuden puhelimen avulla. Puhelimesta löytyy nimittäin Sports Tracker -ohjelma, jonka avulla voi seurata tarkkaan kilometrien kertymistä viikon aikana. Tavoitteena on, että joka viikko kilometrejä olisi enemmän kuin edellisellä viikolla. Olen aivan lapsellisen innostunut tuosta Trackeristä! PS. Eräänä iltana laite ei ollutkaan käynnistynyt ja silloin kyllä harmitti, kun ainakin 5 km oli hävinnyt taivaan tuuliin!

8 kommenttia:

  1. Onnea ja sauhuavia puikkoja voittajalle =D

    VastaaPoista
  2. Onnea suomen onnekkaimmalle voittajalle :))

    VastaaPoista
  3. OHO! Mites noin isosta arpamäärästä osuikin onni kohdalle! Kiitos jo etukäteen, laittelen tässä samantien vielä sähköpostia. :)
    -puikkotiikeri-

    VastaaPoista
  4. Sulle on tunnari mun blogissa. Tykkään sun kirjavinkeistä ja "ilahdutti" -osiosta ihan kybällä. Ja tietty kässyist.
    Eiks oo muuten hassua miten joku laite innostaa liikkumaan. Mullakin loppui sauvakävely ku askelmittari hajos pudottuaan (rintsikoista) vessanpönttöön...

    VastaaPoista
  5. Wauh, hurmaavia hetkiä puikkotiikerille lankavuoren valloittamiseen :-)

    VastaaPoista
  6. Toi Sports Tracker kuulostaa tarpeelliselta....mä just bloggasin mun koirakävely kuvin.

    VastaaPoista
  7. Onnea ihanan paketin voittajalle!

    VastaaPoista