sunnuntai 7. toukokuuta 2023

Paint Sock

PAINT SOCK
Lanka: Laines du Nord Paint Sock 62g
Puikot: 2.25mm

Värikkäillä sukkalangoilla on erityinen paikka sydämessäni. Tätäkin Laines du Nordin lankaa olin ihaillut jo pitkään ja kun se lopulta oli tarjouksessa, niin tottakai minun piti käydä se ostamassa.

Raidat tulevat tästä langasta aivan itsekseen. Kaiken lisäksi keskellä kerää on merkkilanka, joten identtisen sukkaparin tekeminen on helppoa.

Värit ovat todella kauniit, mutta neuletuntuma on aavistuksen verran "lörö". 

Tänään minua ilahdutti: KuituKeijun lankapuoti täytti 6 vuotta ja instagramissa oli sen kunniaksi arvonta. Minä voitin tuosta arvonnasta vyyhdin Mokku Yarnin lankaa.

5 kommenttia:

  1. Onnittelut arpajaisvoiton johdosta. Merkkilanka raitalangassa on fiksu keksintö. Nätit sukat tuli.

    VastaaPoista
  2. Paint sock-lanka on kyllä ihanaa. Ostinkohan aikoinaan kaksi kerää? kun ei muista, niin sukkalankaa taitaa olla liikaa. Mutta kun on niin kauniita lankoja. Yhdet sukat jo neuloin ja mieheni omi ne heti. On tuo arpajaisvoitto-lankakin ihanaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on sama ongelma, että en aina oikein muista, millaisia ihanuuksia minulla on varastossa.

      Poista