maanantai 30. syyskuuta 2019

Storm Shawl - yhden vyyhdin ihme

STORM SHAWL
Lanka: Lystig Yarn Merino Sock 83g
Puikot: 4.5mm
Ohje: Storm by Joji Locatelli
Joji Locatellin suunnittelema huivi Storm on ns. yhden vyyhdin ihme. Kelläpä ei olisi varastoissaan yksittäisiä kauniita lankavyyhtejä, joille on joskus vaikea keksiä käyttöä.




Minulla on vielä jonkin verran Leeni Hoimelan värjäämiä Lystigin lankoja jemmassa. Ne ovat minulle todellisia aarteita, koska Leeni ei tällä hetkellä värjää lankoja myytäväksi.


Pidennettyjen silmukoiden ansiosta huiville tulee mukavasti kokoa. Tosin niiden tekeminen tuotti minulle ensin hieman vaikeuksia. Tekniikka ei ole todellakaan vaikea, mutta aluksi minun oi vaikea ymmärtää Jojin ohjetta.


Tämä Hidden Treasure -väri sopii mielestäni erinomaisesti huiviin, jonka nimi on Myrsky.

Tänään minua ilahdutti: Löysin Suomalaisesta kirjakaupasta kivan neuleaiheisen pahvilaatikon.



2 kommenttia:

  1. Nätti huivi! Minullakin on paljon erilaisia vyyhtejä, jotka odottavat inspiraatiota. Ehkä voisi tosiaan huivin niistä neuloa.

    VastaaPoista