sunnuntai 17. kesäkuuta 2018

Suvi Simola: Noux

NOUX
Lanka: Hjertegarn Organic Trio yht. 295g
Puikot: 3.25 ja 3.5mm
Ohje: Noux by Suvi Simola
Kuvioneuleiset kaarrokepaidat ovat olleet viime aikoina hyvin suosittuja. Suvi Simolan Noux-puserossa ihastuin alkuperäisen ohjeen väreihin. Itse en kuitenkaan käyttänyt Brooklyn Tweedin Loftia (vaikka se täydellisen ihanaa lankaa onkin), joten minun puseroni väritys on hieman erilainen.


Hjertegarnin Organic Trio on koostumukseltaan myös varsin ihanaa; 50% merinovillaa, 25% puuvillaa ja 25% silkkiä. Tästä langasta tehty pusero ei ole liian kuuma, joten sitä voi käyttää melkeinpä ympäri vuoden. Tai ei sentään tänään, kun mittari näyttää 28 plusastetta!



Alunperin ajattelin yhdistää harmaan kanssa vaaleanpunaisen värin. Sekin olisi varmasti ollut kiva, mutta joskus on kiva kokeilla jotain muutakin väriä. Limenvihreää minulla ei taida missään muussa vaatteessa ollakaan.


Lopputulokseen olen melko tyytyväinen. Aavistuksen verran isompi se olisi tosin voinut olla.

Tänään minua ilahdutti: Kävin eilen puhelinostoksilla. Olen ollut kuin lapsi jouluaattona kun olen räplännyt uutta laitetta. Parasta on, että uudessa puhelimessani on parempi kamera kuin vanhassa, joten Instagramiin on entistä kivempi laittaa kuvia.

2 kommenttia:

  1. Kaunis paita! :) Välillä on piristävää kokeilla jotain väriä, mitä ei yleensä käytä.

    VastaaPoista
  2. Kaunis pusero ja lanka on varmasti ihanaa!

    VastaaPoista