sunnuntai 29. lokakuuta 2017

Midsummer Haze

MIDSUMMER HAZE
Lanka: SchoppelWolle 6 Karat 62g
Puikot: 3.5mm
Ohje: Midsummer Haze by Joji Locatelli
Joji Locatellin suunnittelema Midsummer Haze on nerokas kaulurin ja huivin välimuoto. Kaulassa se näyttää huivilta, mutta se pysyy paljon paremmin paikoillaan, koska se on muodoltaan kaulurimainen putki.


Minä valitsin langaksi Schoppel Wollen 6 Karatin, jossa on 80% villaa ja 20% silkkiä. Vaikka langassa on yhtä paljon metrejä kuin ohjeen langassa, niin siitä huolimatta minun kauluristani tuli paljon pienempi. Onneksi tämä minunkin on ihan käyttökelpoinen asuste, vaikka välillä tuntuikin, että olen neulomassa pientä kuolalappua!


En oikeastaan käsitä, miten olen tullut valinneeksi tämän värisen langan. Se ei nimittäin ole mielestäni erityisen kaunis. Näitä kuvia katsoessa, neule näyttää kuitenkin ihan mukiinmenevältä vasten kasvojani.


Kaulurini pienuuden takia hapsut olivat aivan ehdottomat.


Vähän kutkuttaisi neuloa toinenkin Midsummer Haze. On vaan jotenkin tylsä neuloa saman ohjeen mukaan kaksi kertaa. Täytyy vielä miettiä asiaa. Tosin Jojilta ilmestyi vähän aikaa sitten toinenkin kauluri, joka muistuttaa tyyliltään Midsummer Hazea.

Tänään minua ilahdutti: 


2 kommenttia: