sunnuntai 13. maaliskuuta 2022

Blossom Time Shawl



BLOSSOM TIME SHAWL
Lanka: Nettilanka Lumoava Silkki II 117g
Puikot: 4mm
Ohje: Blossom Time Shawl by Helen Stewart

Kun selasin Ravelryn kirjastoa, niin huomasin ilokseni, että olen ostanut Helen Stewartin Blossom Time Shawl -huivin ohjeen. Tämä on vähän noloa, mutta minulle käy usein niin, etten edes muista, mitä ohjeita olen hankkinut! Onneksi ohjeet säilyvät kirjastossa, joten tämä ei ole suuri ongelma.

Nyt kun aurinko paistaa siniseltä taivaalta, niin tämä keltainen on juuri sopiva huivin väri. Langan olen ostanut Turun Kädentaitomessuilta kolme vuotta sitten. Materiaali on todella ylellistä; 50% silkkiä ja 50% merinovillaa.


Helen Stewartin ohjeet ovat superselkeitä, joten suosittelen niiden neulomista. Ja tottakai ne ovat myös tosi kauniita!


Kun olimme hiihtolomalla mökillä, niin varustauduin tietenkin todella monella eri neuletyöllä. Loppujen lopuksi neuloin pelkästään tätä huivia, koska sen neulominen oli niin nautinnollista. 


Tänään minua ilahdutti: Minun lempikukkani on jaloleinikki. Tavallisista ruokakaupoista niitä ei kuitenkaan löydy, joten eilen piipahdin pitkästä aikaa kukkakaupassa. Joka kerta kun katselen näitä kukkia, niin tulen iloiseksi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti