lauantai 9. tammikuuta 2021

Christmas Claps

 

CHRISTMAS CLAPS
Lanka: Drops Karisma yht. 100g
Puikot: 3mm
Ohje: Christmas Claps by Drops Design

Kirjoneulelapaset ovat aivan lyömättömät pakkaskeleillä, koska niistä tulee käytännössä kaksinkertaiset lankalenkkien ansiosta. En ole kovin paljon lapasia neulonut, joten minulla on paljon vielä opittavaa niiden neulomisesta. Etenkin oikean koon aikaansaaminen on vaikeaa.


Tällä kerralla jo luulin, että saan hyvän kokoiset lapaset itselleni, mutta näissäkin peukusta tuli liian pitkä. Täytyy muistaa, että ensi kerralla valitsen suosiolla hieman pienemmät puikot. 


Dropsin Karismaa en ole ennen neulonut, joten oli kiva tutustua minulle uuteen lankaan. Langan olen tosin ostanut jo vuonna 2013! Tämä onkin minulle hyvin tyypillistä, että kun joku mainitsee jonkun langan, niin minä totean siihen: "Minullakin on sitä, mutta en ole kuitenkaan koskaan vielä neulonut siitä mitään!" Jospa tänä vuonna yrittäisin käyttää varastoistani etenkin niitä lankoja, joita en aikaisemmin ole käyttänyt.

Tyttäreni sai minut innostumaan tästä mallista ja nyt joululomalla hänkin teki itselleen lapaset samalla mallilla. Hänen käyttämänsä lanka on Dropsin Lima.


Tänään minua ilahdutti: Naapureilla taisi olla ihmettelimistä, kun rupesimme tyttären kanssa kuvailemaan tuotoksiamme pihalla!



8 kommenttia:

  1. Kauniita! Ja näyttävät niin lämpimiltä!

    VastaaPoista
  2. Kauniit ja lämpimät. Kyllä noilla kelpaa ottaa pakkaset vastaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Nämä valmistuivat hyvään aikaan, sillä juuri nyt alkoi kunnon talvi.

      Poista
  3. Kauniit lapaset on molemmat. Olen monta kertaa miettinyt pihassa kuvatessani, että mitä naapurit ajattelevat. Mutta eivät ole kertoneet. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mieluiten menen pihalle kuvaamaan silloin, kun naapurit ovat poissa.

      Poista