perjantai 29. lokakuuta 2010

Väri-ilottelua

Olen viime päivinä lueskellut enemmän toisten blogeja, kuin päivittänyt omaani. Erityisesti silmiini on osunut erilaisten raitalankojen (ja pätkävärjättyjen lankojen) yhdistelyjä. Tykkään kyllä monivärisistä langoista sellaisenaankin, mutta erityisen jännittävää on nähdä, millainen lopputulos on näissä kahden tai useamman langan yhdistämisissä.

Itse kaivoin jo lankavarastojani ja etsin esim. erilaisia Nalle-lankoja ja suunnittelin niiden yhdistämistä. Itse asiassa jo aloittelinkin sukan vartta kahdella Nalle Kukkaketo -langalla (orvokki ja syreeni). Alku on ainakin aika lupaava, vaikka värit eivät näissä kahdessa kerässä kauheasti poikkea toisistaan.

Olen harrastanut yhdistämistä toki aikaisemminkin. Nämä sukat on tehty Tico Ticosta.



Lanka: Novita Tico Tico
Puikot: 2mm
Aika paljon olen sukkia tehnyt, mutta toistaiseksi nämä ovat minun ehdottomat suosikkini.

Tänään minua ilahdutti: Olen lähdössä huomenna kirjamessuille Helsinkiin ja jo pelkkä ajatus siitä, että pääsen useamman tunnin ajaksi sukeltamaan kirjojen maailmaan, ilahduttaa kovasti! Ihmisiä siellä on toki paljon, mutta eiköhän sitä aina joukkoon mahdu. 

5 kommenttia:

  1. Nuo ovat todella iloiset sukat!
    Kirjamessut- vähän kateeksi käy. mutta työtahti on liian tiivis, ehtisi/jaksaisi- viikonloppu otetaan rennosti. Mieli tekisi messuille ja kahta lapsenlasta katsomaan.

    VastaaPoista